Aplica pentru a deveni membru

120 RON/An

Impartasim aceeasi aversiune fata de formulare, dar pentru noi, cei din comunitate, este foarte important sa stim cat mai multe despre tine.

Ne dorim ca atunci cand aplici pentru a deveni membru, sa fii motivat nu doar de apartenenta la un organism ce te reprezinta profesional, ci si de dorinta de a-i ajuta pe ce din jur, de nevoia de face lucrurile - cel putin in UX Design - mai bine si la un alt nivel.

Stim ca fiecare dintre voi este valoros in mod unic, dar puterea unui grup, a unei echipe, ne va permite sa realizam, impreuna, mult mai mult.

Ajuta-ne asadar sa te cunoastem! Rezista chinului de a completa formularul si alatura-ni-te:)

* Campuri obligatorii

Intrebari Frecvente

De ce sunt necesare toate informatiile cerute in formular?

Pentru ca vrem sa construim profile reale si detaliate, lucru ce va impacta direct modul in care vom putea oferi inapoi comunitatii sprijin prin viitoarele parteneriate. De la proiecte de consultanta, freelancing, mentorship sau la oferte de munca, este important sa putem confirma faptul ca asociatia profesionala este formata din exact ceea ce promovam: profesionisti si entuziasti, oameni seriosi, dedicati, implicati, care inteleg potentialul si nevoia acestei industrii.

Ce se intampla dupa ce trimit formularul?

Sunteti inscrisi intr-o baza de date ☺. Dincolo de gluma, am pus mare pret pe ideea de a stabili o conexiune reala, autentica, cu fiecare membru. De aceea vom analiza fiecare cerere in parte, pentru a fi siguri ca nu sunt cereri automate sau ale unor persoane ce nu impartasesc valorile de baza pe care noi le promovam.

Se poate respinge o cerere de inscriere?

Da, dar e putin probabil si speram sa nu fie cazul. Aplicarea prin acest formular reprezinta fara indoiala un micro interviu. Calitatea raspunsurilor ar trebui sa se alinieze cu nivelul de implicare de care ne-am convins in anii care au trecut ca este nevoie pentru a duce mai departe o asemenea initiativa.

Ce se intampla dupa ce sunt acceptat?

Primul pas este o intalnire cu toti noii membri, in care se va stabili modul in care activitatile vor fi desfasurate in continuare, vom gasi responsabili pe fiecare segment, vom stabili recurenta viitoarelor intalniri, etc.

Cum si cand platesc cotizatia?

La prima intalnire a Asociatiei, in numerar. Incercam sa activam si plata prin transfer bancar sau card, cat mai rapid posibil.